Скільки коштувала реклама в бої Кличко - Хей
Об'єднувальний бій у суперважкій вазі між Володимиром Кличком і Девідом Хеєм подивилися в Німеччині в середньому 15,50 млн осіб, що склало 67% від загальної аудиторії телеглядачів, які включили свої телевізори в цей час, і 69,9% цільової аудиторії у віці від 14 до 49 років. За даними RTL, на піку переглядів - наприкінці 12 раунду в 00.15 - число глядачів зросло до 16, 28 мільйонів чоловік, що відповідає 75,7% глядацької аудиторії.
Вчора був встановлений новий рекорд переглядів боїв братів Кличко: до вчорашнього вечора кращий показник належав бою Віталія Кличка з Шенноном Бріггсом, який подивилися 13, 45 мільйонів телеглядачів.
Більша кількість телеглядачів за всю історію трансляцій боксу на німецькому телебаченні збирали лише Генрі Маске і Аксель Шульц (18 млн чоловік).
Великий попит на бої Кличко привів до підвищення цін на рекламу в паузах між раундами: за 30-секундний ролик рекламодавець викладає близько 140 тис євро (у 2009 році - 99 тис, у 2010 - 117 тис).
Що цікаво, на стадіоні в Гамбурзі було 45 тисяч фанатів, хоча й поміщає арена 57 млн.
За матеріалами: allboxing.ru
UFC відреагував на підозрілі ставки в бою Дулгарян — Дель Вальє
Нганну критикує ідею заміни Девіса
Журналіст розповів, що деяким бійцям UFC пропонували здати поєдинок
Олівейра заявив про бажання битися за пояс BMF з Максом Холлоуейем
Дана Уайт не планує залишати посаду президента UFC та йти на пенсію
UFC починає розвиток боксу за інноваційною моделлю від Zuffa Boxing
В Європі лише Норвегія забороняє MMA
Перша леді боксу має чималі досягнення: титулована Брехус завершила кар’єру
Педді Пімблетт впевнений, що розіб’є Топурію та «спустить його з небес»
Гетжі готовий завершити кар’єру, якщо Пімблетт стане його наступним суперником
Красюк розкрив справжню причину розриву з Усиком